dinsdag 16 april 2013

The sweetest thing

Ook deze LO heb ik gemaakt met de lijn Songbird van Prima.
Ondanks dat ik het echt een super mooie lijn vind met al die pastel tinten,vond ik de twee LO's die ik ervan gemaakt heb best lastig om te maken. 
Ik wou 'm niet te flets hebben,maar sommige tinten bloemen waren dan weer net te fel... haha ik kan daar uren mee zoet zijn totdat ie voor m'n gevoel eindelijk af is :o) 
Maar uiteindelijk is die toch helemaal naar m'n zin geworden, en scrappen met foto's van deze Newborn shoot blijft zoooo leuk!!!!


Some Closeups: 



Het vogeltje heb ik eerst gekleurd met shimmerz en daarna heb ik er Glimmer Glam over gedaan... Love it!!!



2 opmerkingen:

  1. Oooooooooh wow, blijf kijken, er is zoveel te zien.
    Echt schitterend zeg!!!

    groetjes jacquelline

    BeantwoordenVerwijderen